Handelsbetingelser

Julegavekøb hos TheNap™

For at gøre din juleshopping endnu nemmere, tilbyder vi nu en udvidet Søvngaranti og Returret for julegaver købt mellem d. 26. oktober og 23. december 2023. Søvngarantien for disse julegaver er forlænget til og med d. 31. januar 2024.

Bemærk: Den udvidede søvngaranti er kun gældende, hvis du informerer vores kundeservice om, at dit køb er en julegave. For at gøre dette skal du sende en e-mail til vores kundeservice med dit ordrenummer og angive, at det er en julegave indenfor 7 dage efter købet."

Virksomhedsoplysninger:

Liontech ApS
CVR: 39664178
Adresse: Njalsgade 21G. 3 Sal.
E-mail: Kontakt@thenap.dk

(OBS. Denne adresse er kun kontor. Det er ikke muligt at komme forbi adressen uden aftale)

Betaling

Liontech modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og Maestro. Du kan også betale med MobilePay, PayPal eller afbetale med Anyday.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Reservation af beløb

Betaler du med et internationalt betalingskort, reserveres beløbet med det samme. Pengene reserveres på dit kort eller konto indtil:

1) Vi trækker beløbet, når vi sender varen, eller

2) pengene frigives ifølge aftale med din kortudsteder.

Du kan læse mere om reglerne for dit specifikke kort hos din kortudsteder.

Vi tager ikke kortgebyrer.

Liontech bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Betalingen hæves først når varen bliver sendt til dig.

Afsendelsen af ordrebekræftelse sker umiddelbart efter, at du har gennemført et køb. Du vil efterfølgende få en mail med en bekræftelse på, at varen er sendt efter afsendelse.

Vær opmærksom på at i visse tilfælde kan opfattes som spam og ryger dermed i dit spamfilter - tjek venligst dette før du kontakter os. Afsendelsen af ordrebekræftelse sker umiddelbart efter, at betalingen er registreret på vores konto.

Levering

Ved bestillinger indgået inden kl. 14.00, vil vi som udgangspunkt have 1-2 dages leveringstid, og opnår dette ved 95% af vores leveringer.

Ved forudbestillinger eller andre forsinkelser vil der være melding om forlænget leveringstid på de pågældende produkters produktside. Bestiller du andre varer med din forudbestilling, kan disse varer sendes først. Ønsker du at få din ordre opdelt, så bedes du skrive til Kontakt@thenap,dk

Thenap leverer gennem DAO og Bring. Pakken kan sendes til din adresse eller det nærmeste posthus eller pakkeboks i dit område. Vi sender altid din pakke forsikret. Din bestilling vil blive afsendt fra vores lager i Køge.

Ved bestilling til hjemmelevering vil der være et forsendelsesgebyr på 29 kr.

Ved bestilling til pakkeshop vil der være et forsendelsesgebyr på 19 kr.

Ved bestillinger over 700 kr. får du fri fragt.

Leveringstiden fremgår under det aktuelle produkt, og forudbestillingerne har ekstra leveringstid. 

Udvidet Søvngaranti

Som forbruger har du 30 dage til at afprøve nedenstående produkter, fra dén dag hvor du afhenter din vare på pakkeshoppen eller får den leveret til hjemmeadressen.

Garantien indbefatter, at du kan sove med produkterne i op til 30 dage, som om det var dine egne. Hvis produkterne ikke er noget for dig alligevel, kan du kontakte os på kontakt@thenap.dk. Heraf får du får tilsendt et omkostningsfrit returlabel fra Bring, samt du får alle dine penge tilbage fra købet af produktet, uanset varens stand.

Hvis hovedpuden ikke var din perfekte hovedpude, bliver din hovedpude doneret til hjemløs organisationen, Hus Forbi. TheNap har et igangværende samarbejde med Hus Forbi og vi har hidtil doneret 341 hovedpuder. Det kan du læse mere om her

Hvilke produkter indgår i 30 nætters søvngaranti:

  • NapPillow™ - Den perfekte hovedpude 
  • NapPillow Junior™ - Den perfekte hovedpude 
  • NapCool™ - med kølende egenskaber 
  • NapCool Junior ™ - med kølende egenskaber 

  • OBS: 
    Ved benyttelse af søvngarantien bør du sende os en mail og IKKE ringe ind, da du her alligevel vil blive bedt om at sende en mail. Dette gør vi så der altid kan ses tilbage på hvert enkel sag, og så der ikke opstår nogle misforståelser.

    Fortrydelsesret

    Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på vores hjemmeside. Perioden regnes fra dén dag, hvor du afhenter varen i en pakkeshop eller får den leveret til hjemmet. vis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du modtager hver enkelte varer.

    Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@thenap.dk

    Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

    Vores kundeservice bestræber sig på, at besvare dine spørgsmål på mail indenfor 1-2 timer i hverdagene fra 9:00-17:00.

    Fortrydelse af en del af købet

    Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

    Returnering

    Fra dagen du modtager pakken, har du 14 dage til at prøve varen (30 dage, hvis dit produkt inkluderes i vores søvngaranti). Når du meddeler os at du ønsker en returnering, vil vi sende dig et returlink. De ønskede returprodukter skal herefter være indleveret ved et posthuset eller en pakkeshop, indenfor 7 dage fra modtagelsen af returlinket.

    Du skal ikke selv betale for at pakken returneres, men det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

    Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

    Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

    Gerne i form af et papir eller ligende hvor du kort har beskrevet evt. problem eller vedlagt ordrenummer.

    Retur adresse:

    Liontech ApS
    CVR: 39664178
    Adresse: Njalsgade 21G. 3 Sal.
    E-mail: Kontakt@thenap.dk

    OBS: 
    Send venligst ikke pakker til denne adresse uanmeldt, men kontakt derimod vores support for returnering af produkter.

    Klagemuligheder – oversigt og links:

    Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

    Center for Klageløsning
    Nævnenes Hus, Toldboden 2
    8800 Viborg

    Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

    Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

    Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
    Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@thenap.dk

    Persondatapolitik 

    Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

    Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

    Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

    Personoplysningerne registreres hos Liontech ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

    Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

    Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

    Den dataansvarlige på www.thenap.dk er Liontech ApS.

    Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
    Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@thenap.dk. 

    Standardfortrydelsesformular

    (Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

    OBS: Send venligst ikke pakker til nedenstående adresse uanmeldt, men kontakt derimod vores support for returnering af produkter.

    Til:

    Thenap.dk

    Njalsgade 21G 3. Sal

    2300 København S

    e-mail: kontakt@thenap.dk

    Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

    __________________________________________________________________________________

    Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

    Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

    Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

    Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

    (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

    Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 14-07-2023