Gå til indhold

Over 250.000 veludhvilede kunder sover bedre med TheNap

denmark-flagDansk virksomhed
  • heart_icon

    250.000+ Glade Kunder

  • delivery-box

    Gratis fragt Over 700

  • checked

    33 Nætters søvngaranti

Søvngaranti

For at starte en returnering, bedes du kontakte os på kontakt@thenap.dk.


OBS: Hvis du ønsker at benytte vores søvngaranti, skal du sende en mail i stedet for at ringe. Vores kundeservice vil under alle omstændigheder bede dig om at skrive en mail, da det sikrer en klar og dokumenteret dialog for at undgå misforståelser. Når vi har modtaget din henvendelse om returnering, sender vi dig en returlabel uden beregning.


---


Som forbruger har du 33 dage til at afprøve nedenstående produkter, fra dén dag hvor du afhenter din vare på pakkeshoppen eller får den leveret til hjemmeadressen.

Garantien indbefatter, at du kan sove med produkterne i op til 33 dage, som om det var dine egne. Hvis produkterne ikke er noget for dig alligevel, kan du kontakte os på kontakt@thenap.dk. Heraf får du får tilsendt et omkostningsfrit returlabel, samt du får alle dine penge tilbage fra købet af produktet.


Hvis en af nedenstående produkter ikke var noget for dig, bliver din ordre doneret til Julehjælpen, HusForbi, Mødrehjælpen eller andre organisationer. 


Hvilke produkter indgår i 33 nætters søvngaranti:


  • NapPillow™ - Den perfekte hovedpude 
  • NapPillow Junior™ - Den perfekte hovedpude 
  • NapDuvet™ - Den perfekte dyne
  • NapRegulate™ - Den temperaturregulerende dyne
  • NapCool™ - Den kølende dyne
  • Bambus tyngdedyne
  • Bambus tyngdedyne junior
  • NapTopper™ Et ekstra komfortlag
  • NapSafe™ Den sikre babymadras

  •  

    Læs mere om vores søvngaranti her


    Fortrydelsesret


    Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på vores hjemmeside. Perioden regnes fra dén dag, hvor du afhenter varen i en pakkeshop eller får den leveret til hjemmet. vis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du modtager hver enkelte varer.

    Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@thenap.dk

    Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

    Vores kundeservice bestræber sig på, at besvare dine spørgsmål på mail indenfor 24 timer i hverdagene fra 9:00-17:00.


    Fortrydelse af en del af købet


    Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

    Hvis du benytter vores mængderabat tilbud, så betaler du altid fuld pris for puden som du beholder, i tilfælde af returnering af 1 ud af 2 puder. 


    Returnering


    Fra dagen du modtager pakken, har du 14 dage til at prøve varen (33 dage, hvis dit produkt inkluderes i vores søvngaranti). Når du meddeler os at du ønsker en returnering, vil vi sende dig et returlink. De ønskede returprodukter skal herefter være indleveret ved et posthuset eller en pakkeshop, indenfor 7 dage fra modtagelsen af returlinket.

    Du skal ikke selv betale for at pakken returneres, men det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

    Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

    Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

    Gerne i form af et papir eller ligende hvor du kort har beskrevet evt. problem eller vedlagt ordrenummer.