Søvngaranti

For at igangsætte en returnering, skriv venligst til  kontakt@thenap.dk.

OBS: Ved benyttelse af søvngarantien skal du sende os en mail og IKKE ringe ind, da du her alligevel vil blive bedt om at sende en mail. Dette gør vi så der altid kan ses tilbage på hvert enkel sag, og så der ikke opstår nogle misforståelser. Efter du har sendt os en mail omhandlende dit ønske om returnering, modtager du et omkostningsfrit returlabel.


---


Som forbruger har du 30 dage til at afprøve nedenstående produkter, fra dén dag hvor du afhenter din vare på pakkeshoppen eller får den leveret til hjemmeadressen.

Garantien indbefatter, at du kan sove med produkterne i op til 30 dage, som om det var dine egne. Hvis produkterne ikke er noget for dig alligevel, kan du kontakte os på kontakt@thenap.dk. Heraf får du får tilsendt et omkostningsfrit returlabel, samt du får alle dine penge tilbage fra købet af produktet, uanset varens stand.


Hvis hovedpuden ikke var din perfekte hovedpude, bliver din hovedpude doneret til hjemløs organisationen, Hus Forbi. TheNap har et igangværende samarbejde med Hus Forbi og vi har hidtil doneret 341 hovedpuder. Det kan du læse mere om her

Hvilke produkter indgår i 30 nætters søvngaranti:

  • NapPillow™ - Den perfekte hovedpude 
  • NapPillow Junior™ - Den perfekte hovedpude 
  • NapCool™ - med kølende egenskaber 
  • NapCool Junior ™ - med kølende egenskaber 
  •  

    Fortrydelsesret
    Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler på vores hjemmeside. Perioden regnes fra dén dag, hvor du afhenter varen i en pakkeshop eller får den leveret til hjemmet. vis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, du modtager hver enkelte varer.

    Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen, til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@thenap.dk

    Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

    Vores kundeservice bestræber sig på, at besvare dine spørgsmål på mail indenfor 24 timer i hverdagene fra 9:00-17:00.


    Fortrydelse af en del af købet
    Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

    Hvis du benytter vores mængderabat tilbud, så betaler du altid fuld pris for puden som du beholder, i tilfælde af returnering af 1 ud af 2 puder. 


    Returnering
    Fra dagen du modtager pakken, har du 14 dage til at prøve varen (30 dage, hvis dit produkt inkluderes i vores søvngaranti). Når du meddeler os at du ønsker en returnering, vil vi sende dig et returlink. De ønskede returprodukter skal herefter være indleveret ved et posthuset eller en pakkeshop, indenfor 7 dage fra modtagelsen af returlinket.

    Du skal ikke selv betale for at pakken returneres, men det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

    Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

    Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

    Gerne i form af et papir eller ligende hvor du kort har beskrevet evt. problem eller vedlagt ordrenummer.


    Retur adresse:
    Boldlight ApS
    CVR: 39664178
    Adresse: Njalsgade 21G. 3 Sal.
    E-mail: Kontakt@thenap.dk

    OBS: 
    Send venligst ikke pakker til denne adresse uanmeldt, men kontakt derimod vores support for returnering af produkter.