Ofte stillede spørgsmål

Herunder finder du svar på de mest almindelige spørgsmål

Hvordan vasker jeg puden?

Vi anbefaler, at du inden brug, vasker betrækket inden. Du kan også vælge at vaske det indre betræk. 


Både det ydre og det indre betræk kan vaskes ved 30 grader i vaskemaskine. Undgå dog at tørretumble begge dele. 


Skal jeg bruge betræk på puden?

For at forlænge levetiden på din pude, er det en rigtig god idé at bruge et betræk udover din hovedpude. 

Skal jeg vaske min pude inden brug? 

Vi anbefaler, at du vasker din pude inden du tager den i brug første gang. 

Hvilken soveposition passer Nap Pillow til?

Vores pude passer til dig uanset hvilken soveposition, du foretrækker. Du kan læse mere om det her.

De fleste bevæger sig mellem forskellige sovepositioner i løbet af natten, så husk altid også at mærke efter, hvilken højde/fylde der passer til netop din krop.

Hvordan justeres puden?

Vi har en kort lille guide til justering af din pude, som du kan læse mere om her.

Kan man tilkøbe ekstra fyld?

Puden kommer allerede fyldt godt op med revet memory foam, og derudover medfølger der en ekstra pose med mere fyld i, så du kan opnå den perfekte højde til dig og dine behov.

Hvorfor skal jeg vælge jeres pude?

Der er heldigvis mange gode grund til, hvorfor NapPillow bør være din nye hovedpude!


👋 Ømhed i kroppen hører fortiden til

Indholdet i puden er lavet af revet memory foam. Det er det perfekte materiale til en pude, da det former sig efter din krop og nakke, uden at miste formen.


🤧 Allergivenlig

Vi vil gerne have, at vores pude kan omfavne alle. Derfor er NapPillow primært fremstillet af økologisk bambus, som er hypoallergent og antibakterielt.


🛌🏼 En pude der kan tilpasses alle.

Kan du bedst lide, når du synker lidt ned i din pude og bliver omfavnet? Eller foretrækker du en mere robust pude med et lidt hårdere ydre? Nap Pillow kan begge dele med dens justerbare funktion.


❄️ Foretrækker du, at din pude er kølig? 

Nyd en kold side med Cold Touch-teknologi på en varm sommeraften, eller læg dig ned på den varmere bambus side om vinteren.

Hvad koster levering?

Fragten koster 19kr til pakkeshop og 29kr for hjemmelevering, men handler du for over 700kr får du fragten gratis.

Hvad er jeres leveringstid?

Vi pakker alle ugens 7 dage, så vi derved kan sikre, at din pakke kommer frem hurtigst muligt.
Normalt vis leveres alle ordrer indenfor 1-2 hverdage.

Hvilke leveringsmuligheder tilbyder i?

Vi sender alle vores pakker med GLS enten til nærmeste pakkeshop eller hjem til din dør. 

Hvilke lande sender i til?

Vi sender til de fleste lande indenfor Europa. Kontakt vores kundeservice, hvis du vil høre om leveringsmulighederne til dit land. 

Kan jeg afhente min bestilling?

Vi har desværre ingen fysisk butik endnu, hvor du kan komme og afhente eller se produktet. 

Hvordan finder jeg leveringsdato eller track & trace?

Du bør modtage et track & trace link indenfor 1-2 hverdage efter, at du har aflagt din bestilling. 

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Dit ordrenummer finder du i din ordrebekræftelse, som du bør modtage umiddelbart lige efter bestilling. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så tjek eventuelt din spam eller uønsket mail. Dit ordrenummer starter som regel med #TN. 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, må du meget gerne kontakte vores kundeservice her

Hvordan ved jeg om min bestilling er gået igennem?

Når du har aflagt din ordre, får du en mail med din ordrebekræftelse og ordrenummer kort tid efter. Modtager du den ikke og pengene bliver reserveret på din konto, kontakt da vores kundeservice her

Hvilken garanti tilbyder i?

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Virksomheden vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Hvordan returnere jeg min ordre?

Hvis du får brug for at returnerer din ordre, skal du kontakte vores kundeservice via e-mail på kontakt@thenap.dk eller via formularen her. 

Hvordan ombytter jeg et produkter eller hele bestillingen?

Hvis du ønsker ombytning af et eller flere produkter, kontakt venligst vores kundeservice her. 

Hvordan får jeg refunderet mine penge ved returnering eller reklamation?

Hvis du ønsker refundering af et eller flere produkter, kontakt venligst vores kundeservice her. 

Vi håndterer retursager hver fredag. Du får en mail med information omkring, at der er en refundering på vej til dig, og at der kan gå op til 3-5 hverdage før pengene er på din konto.