Ofte stillede spørgsmål

Herunder finder du svar på de mest almindelige spørgsmål

Hvordan vasker jeg puden?

Vi anbefaler, at du vasker yderbetrækket inden brug. Du kan også vælge at vaske det inderste betræk, men det er ikke nødvendigt. 


Både ydre- og inderbetrækket kan vaskes ved 30 grader i vaskemaskine. Undgå dog at tørretumble begge dele. Bambusprodukter anbefales ofte at blive vasket ved 30 grader for at bevare materialets integritet og farver. Lavere temperaturer bidrager til miljøvenlig pleje og forlænger levetiden af produkterne


Skal jeg bruge betræk på puden?

For at forlænge levetiden på din pude, er det en rigtig god idé at bruge et betræk udover din hovedpude. 

Skal jeg vaske min pude inden brug? 

Vi anbefaler, at du vasker din pude inden du tager den i brug første gang. 

Hvilken soveposition passer NapPillow™ til?

Vores pude passer til dig uanset hvilken soveposition, du foretrækker. Du kan læse mere om det her.

De fleste bevæger sig mellem forskellige sovepositioner i løbet af natten, så husk altid også at mærke efter, hvilken højde/fylde der passer til netop din krop.

Hvordan justeres puden?

Vi har en kort lille guide til justering af din pude, som du kan læse mere om her.

Kan man tilkøbe ekstra fyld?

Puden kommer allerede fyldt godt op med revet memory foam, og derudover medfølger der en ekstra pose med mere fyld i, så du kan opnå den perfekte højde til dig og dine behov. Du kan tilkøbe ekstra fyld under tilbehør på vores hjemmeside. 

Hvorfor skal jeg vælge jeres pude?

Der er heldigvis mange gode grund til, hvorfor NapPillow bør være din nye hovedpude!


👋 Ømhed i kroppen hører fortiden til

Indholdet i puden er lavet af revet memory foam. Det er det perfekte materiale til en pude, da det former sig efter din krop og nakke, uden at miste formen.


🤧 Allergivenlig

Vi vil gerne have, at vores pude kan omfavne alle. Derfor er NapPillow primært fremstillet af økologisk bambus, som er hypoallergent og antibakterielt.


🛌🏼 En pude der kan tilpasses alle.

Kan du bedst lide, når du synker lidt ned i din pude og bliver omfavnet? Eller foretrækker du en mere robust pude med et lidt hårdere ydre? Nap Pillow kan begge dele med dens justerbare funktion.


❄️ Foretrækker du, at din pude er kølig? 

Nyd en kold side med Cold Touch-teknologi på en varm sommeraften, eller læg dig ned på den varmere bambus side om vinteren.

Hvad koster levering?

Vores fragtpriser er 19 kr. til en selvvalgt pakkeshop og 45 kr. for hjemmelevering.

Handler du for over 700 kr., får du gratis levering til pakkeshop. 

Hvad er jeres leveringstid?

Vi pakker alle ugens hverdage, så vi derved kan sikre, at din pakke kommer frem hurtigst muligt.
Normalt vis leveres alle ordrer indenfor 1-3 hverdage. Der kan forekomme forsinkelser og vi tager forbehold for forsinkelser ved Bring og Dao mm. 

Hvilke leveringsmuligheder tilbyder i?

Vi tilbyder forskellige forsendelses metoder som alle kan ses ved betaling. På nuværende tidspunkt bruger vi Bring, DAO og InstaBox, da det er disse som har givet størst glæde hos vores kunder.

Hvilke lande sender i til?

Vi sender til de fleste lande indenfor Europa. Skal din pakke sendes til et andet land end Danmark, skal du kontakte vores kundeservice på kontakt@thenap.dk.

Kan jeg afhente min bestilling?

Vi har desværre ingen fysisk butik endnu, hvor du kan komme og afhente eller se produktet. Men skriv til os på kontakt@thenap.dk, for eventuelt at få mulighed for at komme forbi vores kontor. 

Hvordan finder jeg leveringsdato eller track & trace?

Du bør modtage et Track & Trace link indenfor 1-2 hverdage efter, at du har aflagt din bestilling. Har du efter 1-2 hverdage ikke modtaget dit Track & Trace link, skal du kontakte vores kundeservice på kontakt@thenap.dk. 

Hvor finder jeg mit ordrenummer?

Dit ordrenummer finder du i din ordrebekræftelse, som du bør modtage umiddelbart lige efter bestilling. Hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse, så tjek eventuelt din spam eller uønsket mail. Dit ordrenummer starter med #TN. 

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse?

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, må du meget gerne kontakte vores kundeservice her

Hvordan ved jeg om min bestilling er gået igennem?

Når du har aflagt din ordre, får du en mail med din ordrebekræftelse og ordrenummer kort tid efter. Modtager du den ikke og pengene bliver reserveret på din konto, kontakt da vores kundeservice her

Hvilken garanti tilbyder i?

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Virksomheden vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Hvis du får brug for at returnere din ordre, skal du kontakte vores kundeservice via e-mail på kontakt@thenap.dk eller via formularen her. 

Hvordan ombytter jeg et produkter eller hele bestillingen?

Hvis du ønsker ombytning af et eller flere produkter, kontakt venligst vores kundeservice her. 

Hvordan får jeg refunderet mine penge ved returnering eller reklamation?

Hvis du ønsker refundering af et eller flere produkter, kontakt venligst vores kundeservice her. 

Vi håndterer retursager hver fredag på vores lager, så hvis du har sendt en retur pakke så giv det venligst en uge fra modtagelse så skulle du gerne modtage en mail på din pakke er modtaget og dine penge vil blive refunderet.

Fra din returpakke er modtaget på vores lager, tager det typisk 14 hverdage før pengene er på din konto.